×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.
Service & garantie bij Home Center

Garantie & Service

Wij willen dat jij zorgeloos kan genieten van je aankoop bij Home Center, daarom staat garantie & service bij ons hoog in het vaandel.

Zoeken op onderwerp

Garantie


CBW-erkend: vertrouwd kopen bij Home Center

Wanneer je een aankoop bij ons doet ben je verzekerd van twee jaar garantie. Als CBW-erkende woonwinkel biedt Home Center meer zekerheid dan andere woonwinkels. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die je als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor jou van belang zijn, zoals afspraken over (aan)betaling, levertijd, bezorging, vervoer en garantie. Bekijk hier de algemene voorwaarden van CBW-erkende woonwinkels.

All in House: 5 of 7 jaar volledige service en garantie op je aankopen

Bij aanschaf van een nieuw zitmeubel is het mogelijk om tegen meerprijs een aanvullende service voor 5 of 7 jaar af te sluiten. In deze periode hoef je je geen zorgen te maken over de service en garantie van het meubel. Je stoffen meubel wordt geïmpregneerd met een hoogwaardige textiel beschermer en je leder/leatherlook met een verzorgingsproduct.

Wat kun je van deze service verwachten?

  • Vlekgarantie op alle vlekken veroorzaakt door o.a. eten, drinken en kledingafgifte.
  • Professionele hulp bij klachten op de constructie.
  • Hulp bij problemen zoals: losse veren, overmatig inzakken van de kussens, losse stiknaden, knopen of verbindingen, overmatig rimpelende stof etc.
  • Voldoende onderhoudsmiddel.
  • Niet te verwijderen vlekken worden professioneel gereinigd.

Na registratie ontvang je een All in House Premium Service certificaat per e-mail. Met dit certificaat kun je 5 of 7 jaar een beroep doen op deze service. Een service melding kun je online melden bij All in House. Vraag in de winkel naar de mogelijkheden en voorwaarden van deze service. De serviceperiode en de kosten kunnen per afdeling verschillen. Deze service kun je tot uiterlijk 2 weken voor levering nog bijbestellen. Klik hier voor meer informatie over deze service.

All in House - Service > 5 jaar

All in House folder

All in House - Service Premium > 7 jaar

All in House folder

Neem contact op!


We helpen je graag en bieden uiteraard de beste service die er kan zijn. Wij vinden het ontzettend belangrijk dat je tevreden bent met je aankopen. Mocht er, ondanks de hoge kwaliteit die wij waarborgen, toch iets zijn met je product dan horen we dit graag.

Service meubels

Heb je vragen of problemen omtrent de geleverde meubels? Gebruik dan het service contactformulier om contact op te nemen met onze afdeling service. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Service contactformulier

Telefonisch is de afdeling service bereikbaar op werkdagen van 9:30 tot 16:00 uur op telefoonnummer 0561 - 616161.


Service keukens

Onze keukenafdeling streeft naar het afleveren van jouw droomkeuken, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Het kan helaas gebeuren dat je bij het uitpakken of montage van de keuken een beschadiging constateert of er een defect is. Wij adviseren je dan direct contact met ons op te nemen door onderstaand service formulier in te vullen. Op deze manier kunnen wij je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn in een opvolging van jouw service aanvraag.

Keukenservice contactformulier